torsdag 18. september 2014

Lei av sommervær

Her jeg bor er det fremdeles sommer. 

Hittil i september har det vært opp mot 20 grader hver eneste dag, og jeg føler meg som den eneste som ikke syns dette er helt fantastisk. Det syns jeg nemlig ikke!

Jeg vil ha høstvær, ikke sommer i september!

Jeg vil ha kulde, frost og vinterlukt om morgenen. Jeg vil ha dis, vind og blader som faller fra trærne. Jeg vil ha på meg jakke og skjerf, kanskje småfryse litt. 

For noen høres kanskje disse ønskene absurde ut, men jeg elsker virkelig høsten. Den minner sånn om hvilken herlig tid vi har i vente snart - nemlig juletiden.


Og jeg lengter sånn etter det første snøfallet. 

Nå er vi over halvveis i september, og i dag er det meldt 18 grader på det varmeste. Kall meg gjerne pessimist, men troen på at temperaturen synker med over 20 grader på bare to og en halv måned er lav. Med andre ord frykter jeg vi får enda en grønn jul, som i fjor, og det er ganske trist. 

Men jeg håper selvfølgelig fremdeles. Det ser faktisk ut til at temperaturen vil synke litt i løpet av neste uke, skal jeg tro langtidsvarselet. Jeg krysser fingrene!

På slutten av dette bekymringsinnlegget, ønsker jeg de som titter innom en fortsatt god høst!


1 kommentar:

  1. Counterfeiters have spread rumors that these super Fake Mulberry are actually authentic items that were stolen from the factory or are leftovers. It's just not true. please believe the lies. High-end designers like Louis Vuitton Handbag,Hermes handbags, etc would never allow that to happen. These super Rolex Watches are entirely different items, and certain inspection points prove it.If anything, the Rolex Air Kingis a hero because he defends us against fake people.?


    SvarSlett