torsdag 5. september 2013

Min indre Grinch


Uansett hvor juleglad (eller julegal?) man er, så har vel de fleste av oss en indre Grinch som misliker noe ved jula. Jeg for min del har flere ting, men én ting står utvilsomt øverst på lista:

1. Jeg liker ikke gløgg. Det lukter jul, men smaken... Har forsøkt å like det flere ganger, og planlegger å gi gløggen enda et forsøk denne jula. Foreløpig har jeg klart meg helt fint med kakao og julete.

2. Jeg er heller ikke veldig glad i småkaker, altså de syv sortene som hører jula til. Pepperkaker og kakemenn er godt, men sandkaker, sirupsnipper og krumkaker hopper jeg glatt over.

3. Jeg er lei meg for at Jul i Skomakergata ikke skal sendes igjen, men dersom The Julekalender også forsvinner, gjør det meg ingenting. Ikke min humor.

Det var det. Går helt fint å droppe både gløgg og småkaker og likevel komme i julemodus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar