mandag 30. september 2013

Mitt eget førjulsmareritt

I dag våknet jeg brått klokka fem og fikk ikke sove igjen. Jeg drømte nemlig at jeg hadde forsovet meg på julaften og dermed gått glipp av blant annet Snekker Andersen på TV. Det høres kanskje overdramatisk ut, men for meg er det faktisk veldig viktig å stå opp tidlig julaften morgen. Å kunne gå rundt i et julepyntet hus, tenne julelysene, lage en kopp te og lytte til stillheten er toppen av julelykke og julemagi for min del. I tillegg er Snekker Andersen kanskje noe av det koseligste som går på TV hele jula.

Selv om jeg ikke kom våknet tidsnok i drømmen, klarte jeg derimot å våkne tidlig på ordentlig. Det har gitt meg tid til å gå gjennom diverse nettaviser, og nrk.no kunne i dag by på en smakebit fra en nye julefilmen Jul i Flåklypa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar