søndag 6. oktober 2013

Julestemning i heimen

I helgen fikk jeg en liten forsmak på jul. Nidars marsipanpølser var nemlig på plass i butikken torsdag, og jeg kunne selvfølgelig ikke dy meg. 

Og det smakte herlig jul!



Og når jeg først var i gang med årets første julemarsipan var det vel like greit med en aldri så liten julefilm også? Jeg koste meg i hvert fall med påde julegodt og filmen Mikkes Magiske Jul - Innesnødd i Musehuset. 


Filmen utspiller seg i Musehuset (et slags talkshow for disneyfigurer) hvor hele disneygjengen med Mikke, Minni og Donald Duck i spissen blir snødd inne. De bestemmer seg for å ferie jul sammen i Musehuset, men Donald har enda ikke kommet i julestemning. Dette vil Mikke gjøre noe med, og kjører i gang fire fantastiske filmer: Donald på isen, Plutos Juletre, Nøtteknekkeren og ikke minst Mikke Mus: Et Juleeventyr.

Jeg kom i hvert fall i julemodus i helgen. Disney kan virkelig jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar