mandag 24. november 2014

Ventetiden er snart over

Tenk at i dag er det bare en måned igjen til julaften! Og bare en liten uke til 1. desember!


Jeg husker da jeg begynte å kjenne på julelengselen allerede i august og tenkte at det var forferdelig lenge til jul. Men i år som i fjor har tiden rett og slett forsvunnet og plutselig står vi på trappene til nok en førjulstid - den absolutt beste tiden i året!

Kanskje ikke så overraskende, men jeg har allerede gjort en rekke julete aktiviteter til nå. Jeg har blant annet:

- Spist massevis av klementiner! Å, det lukter så jul!

- Smakt på årets julemaripan. Definitivt blant favorittgodteriet mitt!

- Spist supergode, julete karamellpinner fra Bjørken.

- Kjøpt tre av totalt ni julegaver og fire av tolv kalendergaver!

- Drukket altfor mye julebrus!

- Hørt på MASSE julemusikk. I skrivende stund hører jeg på Romjulsdrøm og kjenner julefølelsen i magen. 

Det jeg derimot ikke har gjort ennå er å se på julefilmer eller spist pepperkaker. Men neste helg skal jeg nok få gjort begge deler! Jeg gleder meg så innmari!


2 kommentarer:

  1. Counterfeiters have spread rumors that these super Fake Mulberry are actually authentic items that were stolen from the factory or are leftovers. It's just not true. please believe the lies. High-end designers like Louis Vuitton Handbag,Hermes handbags, etc would never allow that to happen. These super Rolex Watches are entirely different items, and certain inspection points prove it.If anything, the Rolex Air Kingis a hero because he defends us against fake people.?


    SvarSlett