tirsdag 24. desember 2013

God jul!

Endelig er dagen her; årets aller beste dag!

Dagen startet barnslig tidlig, og jeg var trofast mot Julemorgen, Snekker Andersen og Julenissen, Tre Nøtter til Askepott og Disney. Et kirkebesøk med korsang og gode juleønsker fikk jeg også klemt inn i timeplanen, til tross for at jeg nesten blåste bort på veien. 

Nå er pakkene trygt plassert under treet, finstasen er på og freden senker seg over hjemmet. Det blåser og regner ute, men julestemningen inne er det ingenting å utsette på. Med unntak av at jeg har mistet luktesansen! Forkjølelsen jeg har hatt i flere dager har visst bestemt seg for at jeg ikke skal få lukte granbar, røkelse og juleribbe i år. 

Men jul blir det uansett. 


Åh, alle minnene er til å ta og føle på i dag. Jeg blir nesten rørt av å se det store ferdig pyntede juletreet og all julepynten som har ventet tålmodig i boden i enda et år. Et år føles som en evighet, men vips, så er julen her på ny.

Denne dagen er vært så etterlengtet. Hjertet gråter gledestårer i dag. 

Før jeg vender tilbake til Disney's magiske verden, julemiddag, familiekos og julefred, vil jeg ønske alle som har tittet innom her i løpet av året en riktig god jul! Måtte den bli full av kjærlighet, gode minner og julenostalgi. Julen er tross alt det beste vi har!

GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar